Tuesday, December 7, 2010

bilik baru


assalamualaikum semua...

korang mesti dah tau yang aku sekarang dah pindah bilik. dari 1A-02-17 (C) kepada 1A-04-32 (C). jauh kan beza tu. dan jauh la jugak jarak aku dengan ex roommate dulu. rindu gelak tawa dengan dila, qila n jijah. tapi sekarang dah lain dah. sekarang roommate baru. katil baru. almari baru. pemandangan baru. semua baru. dan mungkin bagus la jugak untuk aku kenal dengan budak budak law yang lain. dan sebenarnya, aku x pernah kenal atau jumpa roommate aku yang baru ni! like seriously la kan. haha. dan itu mungkin dia punya kebaikan la.


katil baru


boleh nampak menara dari bilik aku


kat bawah pun boleh tengok 'clear' sekali kalau ada apa apa


blok 2A

post ini pun x ada apa apa pun. just nak introduce bilik baru. hehe. cuma apa yang aku harapkan ialah agar sem ini aku dapat berjaya dengan lebih cemerlang lagi. takut jugak kalau kalau x dapat meneruskan pengajian dalam bidang law ni. walau apa apa pun, Allah lebih mengetahui...

No comments:

Post a Comment